Producatori

Promotie

Invertor Baterii Victron model Phoenix 12/180 IEC

Invertor Baterii Victron model Phoenix 12/180 IEC

571,20 Lei 297,50 Lei

Detalii

Intrebari Frecvente

1. Cum comand?

2. Cum platesc?

3. Cum se efectueaza livrarile?

4. Cum procedez la receptia marfii?

5. Care sunt conditiile de asigurare a garantiei?

6. Renuntarea la cumparare 

1. Cum comand?

Pentru a cumpara produse din magazinul nostru, aveti la dispozitie urmatoarele modalitati de comanda: comanda pe site, comanda telefonica si comanda prin fax. Va recomandam sa utilizati comanda online care este cea mai simpla, eficienta si rapida metoda.
Pentru a comanda pe site-ul Tehno-Shop trebuie sa fiti inregistrat. Folositi meniul din stanga pentru a va inregistra si dupa ce selectati tipului persoanei (PF = Persoana Fizica; PJ = Persoana Juridica) introduceti in formularul de inregistrare online informatiile solicitate. Alegeti una dintre categoriile/subcategoriile de produse sau fabricantul si odata ce ati gasit produsul pe care il cautati, apasati pe butonul "Cumpara" pentru a-l adauga in cosul de cumparaturi.
La apasarea butonului "Cumpara", se va deschide o fereastra, unde aveti posibilitatea sa vedeti lista produselor adugate in cos, sa actualizati cantitatea produselor pe care intentionati sa le comandati sau sa renuntati la unul sau la toate produsele selectate. De asemenea, aveti posibilitatea de a va intoarce in magazin pentru a continua cumparaturile sau puteti finaliza comanda.
Daca ati decis sa finalizati comanda se va deschide o noua fereastra care contine datele dumneavoastra de inregistrare, marfurile aflate in cos, greutatea acestora si costul transportului. Adresa de livrare este preluata automat din datele furnizate la inregistrare. Daca doriti livrarea la alta adresa, bifati casuta "Trimite la alta adresa" si completati cimpul "Observatii".
Pentru a trimite comanda este necesar sa confirmati ca ati citit si sunteti de acord cu Termenii si Conditiile Generale. Marcati casuta de acord si apasati butonul destinat finalizarii comenzii. Veti primi in citeva minute un mesaj automat de confirmare.
Pentru a comanda prin emil, telefon sau fax va rogam sa ne transmiteti datele dumneavoastra de identificare si contact impreuna cu lista produselor pe care doriti sa le comadati. Informatiile de contact sunt disponibile in coloana din dreapta.
Top

2. Cum platesc?

Dupa primirea mesajului automat de confirmare comanda dumneavoastra va fi preluata de unul din operatorii de vinzari care va vor transmite Factura Proforma pe adresa de email indicata de dv. De asemenea, veti primi informatii cu privire la existenta produselor comandate in stoc si termenul de livrare.
Plata se poate face numai prin transfer bancar in contul indicat in Factura Proforma. Nu acceptam plata ramburs, cecuri sau alte mijloace de plata la teremen. Dupa efectuarea platii va rugam sa ne transmiteti copia ordinului de plata. La debitarea contului nostrum cu suma mentionata in Factura Proforma se va emite Factura Fiscala a carei copie o veti primi pe email, iar originalul va fi transmis odata cu plata.
Top

3. Cum se efectueaza livrarile?

Daca produsele comandate se afla pe stoc veti primi marfa in termen de maximum 48 ore pentru orice adresa din Romania. Marfa se livreaza numai prin curier, tariful de transport depinde doar de volumul si greutatea marfii si nu este dependent de distanta. Pentru clientii care au resedinta in Bucuresti marfa poate fi ridicata numai cu programare prealabila de la depozitul nostru.
Top

4. Cum procedez la receptia marfii?

La primirea marfii va rugam sa verificati cu atentia starea ambalajului si a produselor. Acestea nu trebuie sa prezinte deteriorari, zgirieturi, fisuri, deformari mecanice sau alte defectiuni ca urmare a manipularii, transportului, sau stivuirii necorespunzatoare. Verificati cu atentie marfa inainte de a semna documentele de receptie si luati legatura de urgent cu noi in cazul in care marfa nu corespunde din punct de vedere al integritatii fizice. Orice reclamatie cu privire la starea marfii trebuie transmisa in termen de maximum 24 de ore de la receptive. Reclamatiile primite dupa acest termen nu sunt luate in considerare, vina deteriorarii marfii trecind in sarcina cumparatorului.
Top

5. Care sunt conditiile de asigurare a garantie?

Termenul de garantie este precizat atit pe site cit si in Factura pentru fiecare produs sau grupa de produse. Produsele comercializate prin intermediul magazinului nostru sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala pe care este mentionat termenul de garantie. Garantia se asigura doar la sediul Tehnosat, costul expedierii produsului la adresa Vinzatorului fiind suportat de Cumparator. Inlocuirea sau reparatia produsului se face de catre fabricant prin grija Tehnosat si in conditiile de garantie ale fabricatului. Termenii si conditiile fabricantului de asigurare a garantie sunt afisate pe site pentru fiecare produs. Costul expedierii produsului reparat sau inlocuit la adresa Cumparatorului este suportat de Tehnosat.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect impreuna cu accesoriile aferente, copia facturii fiscala si ambalajul original al produsului. Utilizarea necorespunzatoare a echipamentelor (modificari nepermise, fortarea parametrilor in scopul maririi performantelor, folosirea unor prize fara impamantare, expunerea la socuri mecanice sau electrice, umezeala, temperatura excesiva, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor) precum si indepartarea sticker-elor de identificare atrage anularea garantiei acelor produse.
Top

6. Renuntarea la cumparare

In cazul in care produsele comandate se afla pe stoc, cumparatorul persoana fizica se poate razgindi si poate returna marfa comandata in termen de maximum 10 zile de la comanda daca nu le-a utilizat. La returnare, marfa trebuie trimisa in ambalajul original si in starea in care a fost primita, fara urme de manipulare, utilizare sau deteriorari mecano-chimice (zgirieturi, pete de orice fel, deformari mecanice, fisuri, deteriorari ca urmare a expuneri la substante chimice corozive, etc). Nu se accepta la returnare marfa care prezinta semen de utilizare, marfa al carei ambalaj a fost deteriorate sau care nu se afla pe stoc si a fost comandata ca urmare a cereri cumparatorului. La returnare, cumparatorului I se va restitui numai contravaloarea marfii, fara tariful de transport si fara suportarea altor costuri (comisioane bancare, cost returnare, etc).
Top

Autentificare

 

Alege moneda :

Informatii comenzi

email: comenzi@tehnosat.ro

Telefon: +40 764 505 959

Reduceri de preturi la toate produsele in stoc furnizori Europa.

Lista completa de preturi pentru produsele Victron o puteti onsulta aici